luni, 4 aprilie 2011

Doamna publicistă-n devenire

...Un titlu foarte nou și ciudat pentru mine.
Am vrut să mă dau rotundă cu asta de-acum ceva mai multă vreme însă nu prea am avut avânt pentru scris în ultima vreme - articolul meu dintâi, la care am migălit mai multe săptămâni, până mi s-a făcut lehamite de el, a fost publicat. Joia trecută am fost foarte bucuroasă să-l descopăr în revista găsită în cutia poștală (sunt bucuroasa posesoare a unui abonament pe un an). M-am bucurat, m-am simțit mai bine. 
Așadar, dacă vreți să citiți un articol despre ce presupunea și însemna (sau, uneori, poate, mai presupune și mai înseamnă) întemeierea unei gospodării țărănești tradiționale, puteți să căutați numărul curent al revistei Satul la Muzeul Național al Satului "Dimitrie Gusti" în București, Complexul Muzeal ASTRA din Sibiu, librăria Șt. O. Iosif din Brașov, librăriile Humanitas și Cărturești, magazinele Relay și Inmedio din țară.  Nu știu în ce tiraj se tipărește revista așa că nu știu în ce măsură o sa fie disponibilă în toate locurile astea.  
Sper să am energia și hotărârea necesare pentru a scrie în continuare despre subiectele care mă pasionează, subiecte nedreptățite, despre care puțini mai scriu azi. 
Până una alta, sunt foarte emoționată de ideea de a fi scris ceva ce se află într-o publicație care se vinde în Muzeul Național al Satului. 

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru debutul tau in publicistica, Alina! Am sa merg chiar azi sa caut revista la Carturesti!( Acum imi fixez "Mememento" - stii ca asa functionez... :P ) Si daca n-o gasesc acolo, dau o fuga zilele astea pana la Muzeul Satului.
    Tine-o tot asa!

    P.S. : daca perseverezi, promit sa ma abonez si eu la revista SATUL. Pt. cauza taranului roman! Pentru ca-s fiica de fiu si fiica de tarani romani autentici! :)Pentru memoria bunicilor mei - care au fost niste oameni simpli si, asa cum zice Dan Puric despre cei pe care-i admira, ... frumosi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, multumesc! Am mari emotii si la gandul ca o sa citeasca lumea articolul meu!!! Sper sa iti placa...
    Hei, daca dai o fuga pana la muzeu zi-mi si mie ca vin si eu cu tine si-mi iau si aparatul, muahaha. Si mai am o oferta pe care sper sa nu poti sa o refuzi: cand ai pofta pot sa vin cu bicicloanta mea in Tineretului si ti-o pun la dispozitie (ma pun si pe mine la dispozitie) pentru scopul cel nobil, stim noi care! :)
    Abonamentul trebuie sa fie destul de ieftin, fiindca revista costa 7 lei si apare trimestrial...Eu pe-al meu l-am castigat, e gratis, sac-sac. :) Ca sa ii fac reclama: revista e ticsita cu articole despre oameni simpli si foarte frumosi...dar si cu articole despre alte lucuri bune si frumoase. E o revista in care nu o sa intalnesti in mod normal lucruri negative - vesti rele, nefericiri, esecuri, povesti despre oameni rai, s.a. Este o revista despre ce au si au avut mai bun si mai frumos satele romanesti si taranii romani.
    Si, sa nu uit, sper sa perseverez...

    RăspundețiȘtergere