sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Porcării ieftine

Negru pe sub piele, imaginează-ți ce-ți place, du-te mai departe, dansează, dansează, dansează, cu mâini pe șolduri, cu mâini în aer, degete înfipte în coaste, oase, oasele, turbată, turbure, șalele mele, bătrânești, putrede, ruginite, curburile astea, vezi, curburile astea mici, strâmbe, frânte, urâte, mi se rupe, crac, rânjește, rânjește cu furie, hai, împrăștie-te, scrâșnește dinții, zâmbește, zâmbește, să crape inima în tine cu un pocnet, forajele, barajele, contraforții, burghiele, duduie pe dinăuntru stâlpii, degetele astea și ochii, ochii sunt ai mei și cuvintele ale mele. Ale mele și atât.

Atât.

Porcării ieftine.

Adorm, dorm o vreme.

Oamenii autosuficienți se întorc în sine, fericiți, lingându-și buzele, înainte să le strângă cu putere, înainte să își vâre nasul între propriile pulpe, rotunjiți, amorțiți, confortabil, leneș. 

O să mă bag sub plapumă, cu firmituri, așchii de oase, plutind prin aer. Cu căștile în urechi și muzici bizare, violente.

Asta-i viața mea, aici.

Bate ceasul ora târzie, ochii se închid printre cuvinte.

Petrecere, izbește și farmă tot, rânjind, cu putere.

La revedere.            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu