marți, 13 mai 2014

Haine

Mi-e prea somn ca să mai încropesc altceva afară de o postare-întrebare despre haine.
Până acum ceva vreme, nu eram nicidecum conștientă de ce soi de haine îmi plac realmente sau mi se potrivesc realmente, se potrivesc adică felului meu de-a fi, viselor mele, ideilor mele despre cum sunt și cum aș vrea să fiu, cum aș vrea să trăiesc...și așa mai departe.
Asta probabil din cauză că am fost cumva deconectată de corpul meu pentru foarte-foarte multă vreme (mai întotdeauna) și-atunci nu m-am îngrijit mai niciodată de aspectul lui și niciodată nu am avut o relație prea bună cu afurisitul de corp. 
Totuși, cumva și cândva în ultimii ani am început să îmi fac o idee despre hainele pe care mi le doresc și care mi se potrivesc. Nu știu însă la ce bun, pentru că dulapul meu e plin tot de foarte diversele haine cumpărate sau moștenite de-a lungul multor ani în care habar nu am avut precis ce vreau, am luat bucuroasă ceea ce am primit de la sor-mea mai mare și când am cumpărat ceva am luat tot ce era mai ieftin și într-o măsura sau alta mai drăguț. 
Zilele astea aș purta doar ce mi se pare mai frumos și mai potrivit mie dar ce am prin dulap mai (foarte) rar corespunde cu ce mi-aș dori. Oricine dorește poate să își facă o idee despre ceea ce caut și ceea ce mi-ar plăcea să port căscând gura pe contul meu de pe Pinterest, aici. 
Singura și măreața mea problemă e ca habar nu am de unde să fac rost de asemenea haine - deși nu sunt nicidecum în vreun stil ieșit din comun, mi-e foarte-foarte greu să îmi găsesc asemenea haine în magazinele obișnuite, găsesc foarte rar ceva ce să fie realmente ce mi-aș dori și mi-ar trebui. Are cineva vreo idee sau vreo recomandare, pe unde aș putea căuta și găsi asemenea haine (și accesorii și așa mai departe)? 
Cam atât. 

5 comentarii:

  1. Geanta de pe Pinterest e FurgaMurga, o rezolvi usor, ii gasesti la Piata Sudului. https://www.facebook.com/FurgaMurga
    Rochii romantice aici: http://handmademylove.com/ si aici: https://www.facebook.com/DumpiBoutique
    Mai caut si mai trimit, ca mai aveam salvate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sora-ta sunt, nu stiu ce afiseaza astia mai sus ca ID de google.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot io: http://lalastyle.wordpress.com/rochii-lala/ Care cred ca e aceeasi cu https://www.facebook.com/pages/Ioana-T%C4%83nase-Manufactory/419873604710853, adica sotia lui Iulian Tanase, poetul. Si pe laterala ai linkuri catre pagini cu ahine misto de la altii.
    Aici niste dantele de mana https://romaya.wordpress.com/page/3/, care-mi amintesc de rochia facuta de mama pentru tine, cu dantela si panza de in. Zic ca intra in stilul descris de tine, nu?
    S-a trezit Miru, revin mai tarziu

    RăspundețiȘtergere
  4. E un magazin cu rochii dragute pe Sos Giurgiului, langa posta. ma surprinde placut de fiecare data cand trec pe acolo. Si inca unul la universitate, pe Batiste, pe langa FruFru. Sper sa mai fie acolo, ca nu am mai trecut prin zona de vreo juma de an :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult sor-mea, multumesc mult Ligule! :)

    RăspundețiȘtergere