marți, 19 februarie 2013

Buletin de știri

Am băut niște fetească neagră demidulce de la Beciul Domnesc sau cum îi zice - ea și cu cea de la Prahova Valley sunt cele mai bune din soiul ăsta de pe piață, după părerea mea și-a lui Radu.
(De fapt, feteasca neagră si negrul de Drăgășani sunt cele mai bune vinuri/soiuri românești din cele câteva încercate de noi până acum.)
Asta după ce m-am chinuit să fac niște falafel - până pe la ora 00 fără ceva. A ieșit ceva...
Și m-am pleoștit, după activitatea asta și vin.
Dom'le, nu îmi mai ajunge timpul. Am în sfârșit parte de ceva energie, sunt în sfârșit mai bine dispusă, în genere, așa - în linii mari, că-n alea mici nu bag mâna-n foc că sunt și nici nu vreau să cercetez. Și vreau să fac așa de multe lucruri! Așa de multe! Am așa o listă lungă de lucruri pe care le-aș face bucuroasă...Am parte de zile în care sunt tare ocupată și faptul că reușesc să fac ceva într-o zi, orice, contribuie substanțial la voia mea bună...și-aș face tot mai multe, tot mai multe. Și-s așa înceată. Mi-a zis mama mea cândva că am doar două viteze: încet și foarte încet. Mare adevăr.
Nu îmi mai ajunge timpul așadar. Aștept să se lungească zilele cumva.
Aș scrie și aici, aș mai posta, dar nu mi-ajunge timpul.
Așa.
Ce să mai zic?
Îmi place să merg la bibliotecă. Să stau cu nasul în cărți vechi. Să scriu cu rollere sau linere - sau cum le mai zice acum - multicolore pe un carnețel sau pe un caiet.
Să merg pe jos de la BCU spre metrou - spre stația lui 381, de fapt.
Să cumpăr cărți deși știu că trebuie să mă opresc pentru că, în curând, n-o să mai am loc pentru ele.
Să împrumut romane de la bibliotecă, deși nu am mai făcut asta de multă vreme.
Îmi place să merg 10 km ținându-l pe Radu de mână, să luăm trenul dintr-o gară pustie numită Voila sau altcumva, să mâncăm covrigi cu de toate toată ziua în Brașov, să facem fotografii precum turiștii japonezi.
Îmi place să stau pe fotoliul meu din colțul meu de cameră, lângă bibliotecă.
Îmi place tare mult colțișorul ăsta al meu.
Îmi place să îmi beau ceaiul sau cafeaua dimineață.
Mi-ar plăcea să nu mă mai trezesc dimineața pururea obosită, cu dureri de spate și de cap.
Îmi place să mă întâlnesc cu niște prieteni - deși asta se întâmplă mult prea rar.
Îmi place când e răcoare în cameră, îmi place să am flori în casă.
Visez în continuare să mă trezesc devreme dimineața dar nu fac asta niciodată.
Vreau să merg iar la înot, să merg iar cu bicicleta.
Mi-ar plăcea să (mai) ajut pe câte cineva, să mai ajut oameni.
Îmi place să scriu despre ce îmi place, mă face să mă simt bine.
Îmi place sa fac băi de soare în mijloacele de transport în comun.
Cam atât, pentru ca trebuie să trimit un e-mail restant de multă vreme.
Vreau niște zăpadă.



Un comentariu:

  1. Asa frumos e cum vezi tu frumosul in lucrurile simple si mai ales cum te bucuri de el. sincer

    RăspundețiȘtergere