luni, 21 martie 2011

Fotograf de modă

Am rămas relativ singură acasă azi (relativ, dat fiind că un bunic locuiește în odaia de alături dar totuși petrec foarte-foarte puțin timp acolo). Soț plecat în Franța, eu așteptând să plec la Suceava.
Ieri mi-am luat rame pentru niște ochelari noi - îmi fac în sfârșit o pereche de ochelari, după vreo 3 ani de zile de când nu am mai purtat așa ceva. Și cum mi-era așa urât de una singură prin camera asta și aveam poftă de joacă, m-am jucat de-a "parada modei" pentru prezentarea noilor mei ochelari, pe care i-am asortat unor piese de vestimentație ultimul răcnet.
Fiindcă pot, am fost și fotograf la propria-mi prezentare de modă.




2 comentarii:

  1. O, Alina, dar tu ai interpretat roluri diferite acolo! :) Era si o ora de actorie, totodata. :) Ia sa vedem! Ce roluri ai fi putut "pune in scena"?
    In prima poza : in rolul strengaritei, careia nu stii ce ghidusie ii mai trece prin minte (poate se pregateste pt. o iesire la sanius...).
    In a doua poza esti evident tipul cercetatorului preocupat de evolutia experimentului si de felul in care publicul larg il va primi.
    In a treia poza ai putea fi... Alina Cecilia Juravle. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehe, m-ai prins...ce pot sa spun, stiu ca fotomodelele trebuie sa interpreteze si diferite roluri in fata camerei, sa exprime diverse chestii. Asa ca asa procedez si eu cand imi fac autoportretele astea - incerc sa fiu expresiva, sa alcatuiesc niste fotografii care sa spuna ceva, povestea persoanei din poza. Asadar, in prima sunt asa cum spui, plus foarte copilaroasa. In a doua voiam sa ofer o reprezentare a unui "geek", care poate foarte bine sa fie si un cercetator, cu camasa aia cu patratele, atat de graitoare. Expresia fetei s-a ivit undeva in ansamblul camasaochelari si mi s-a parut potrivita cand am ales pozele. In a treia mi se clarificase in minte ideea ca de fapt pozez precum fotomodelele si incercam o anumita "poza", un anume fel de a tine capul si a privi - doar ca mi se parea asa de amuzanta treaba asta ca am zambit asa, nu m-am putut abtine. Si puloverul cel violet, foarte cuminte si totusi mai putin obisnuit colorat, mi se parea ca se potriveste cumva cu mine...si cu ochelarii, desigur :)

    RăspundețiȘtergere