duminică, 12 decembrie 2010

Cu lumină

Cred că primul moment în care m-am simțit fericită constatând că totul în jur este scăldat în lumină a fost intr-o dimineață de sfârșit de primăvară când trebuia să merg la un curs. M-am urcat în partea din față a autobuzului - fiindcă îmi place să privesc lumea prin fereastra cea mai mare - și-am realizat că strada și toate în jur strălucesc de o orbitoare lumină. Și-am avut un moment din-acela rar când au dispărut toate lucrurile care mă preocupau sau mă apăsau și m-am simțit prezentă atunci și acolo și încântată de lumea aceea scăldată în lumină. 
Fotografiile de mai jos sunt câteva din cele pe care le-am adunat într-o colecție a mea și sunt culese în căutarea unor momente similare cu cel de mai sus:



As a child I loved pink by *bigartisteswings on deviantART


random afternoon by ~loLO-o on deviantART


Daily Spirits by *Lady-Tori on deviantART


secretly by =leelloor on deviantART


Undisclosed Desires by *Lady-Tori on deviantART


kiss of the Snow Queen by =alejka on deviantART


Blue Bokeh by *Lady-Tori on deviantART

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu